b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 m\xc5\x82odszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji motorycznej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Rozumienie mowy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Mowa czynna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Funkcje s\xc5\x82uchowe
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Praksja oralna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Niedokszta\xc5\x82cenie mowy o typie afazji percepcyjnej :: Umiej\xc4\x99tno\xc5\x9bci pragmatyczno-spo\xc5\x82eczne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API)
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Mowa spontaniczna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Parafazje
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Powtarzanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Nazywanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Rozumienie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Automatyzmy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Czytanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Pisanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Fluencja s\xc5\x82owna
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Wnioskowanie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ucze\xc5\x84 starszy :: Afazja po incydencie (API) :: Pami\xc4\x99\xc4\x87 robocza
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n'