mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy
Zestaw interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami ze spektrum autyzmu, a także niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi.
Charakterystyka pełnej wersji programu:
Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych prowadzonych indywidualnie lub w małych grupach.
Z czego się składa? Z blisko 1600 ekranów interaktywnych, kart pracy, przewodnika metodycznego oraz zestawu dodatkowych pomocy i publikacji autorskich.
Dla kogo? Dla terapeutów pracujących z uczniami ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi.
mTalent AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy to najnowszy interaktywny produkt dla terapeutów pracujących z uczniami ze spektrum autyzmu.
Program Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy to:
produkt przeznaczony do pracy na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych prowadzonych indywidualnie lub w małych grupach,
blisko 1600 ekranów, ponad 200 animacji motywacyjnych i więcej niż 200 filmów (np. z realizacją werbalną lub prawidłowo wykonanym poleceniem jedno- lub dwuetapowym),
scenariusze zajęć stworzone przez doświadczonych terapeutów pracujących z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
program stworzony we współpracy z fundacją Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka prowadzącą działalność terapeutyczno-edukacyjną, szkoleniową, diagnostyczną i badawczą, będącą jedną z replik Princeton Child Development Institute, jak również współzałożycielem organizacji ASAI (Alliance for Scientific Autism Intervention),
zestaw ćwiczeń stworzonych na podstawie badań naukowych, skonstruowanych tak, aby wspomagać kreatywne myślenie, minimalizując ryzyko wyuczenia się ich na pamięć,
program dostosowany do wszystkich dzieci o różnym poziomie funkcjonowania poznawczego, z wyszczególnieniem potrzeb dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,
naśladowanie mowy podzielone na etapy o zróżnicowanym poziomie trudności, stopniowo zwiększające poziom trudności wraz z postępami w nauce dziecka,
ćwiczenia naśladowania oparte na rzeczywistym modelu (odzwierciedlenie ułożenia ust i mimiki),
szeroki zakres pojęć obejmujący różne części mowy oraz pojęcia abstrakcyjne.
Profesor Jacek Pyżalski i profesor Natalia Walter (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) o mTalent:
„Ważnym obszarem oceny platform wspomagających proces uczenia się jest intuicyjność obsługi oraz jakość interfejsu. To zdecydowanie najmocniejsze cechy platform Dzwonek.pl i mTalent.pl. Są one niezwykle intuicyjne, spójnie zaprojektowane i funkcjonalne.”
KATALOG mTalent 2022 dla całej serii znajduje się TU!
Minimalne wymagania techniczne: https://www.mtalent.pl/doc/Minimalne-wymagania