mTalent Czytanie. LITERY
Zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki i różnicowania drukowanych i pisanych liter polskiego alfabetu dla uczniów posługujących się językiem polskim lub uczących się języka polskiego jako obcego.
Charakterystyka pełnej wersji programu:
zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki i różnicowania 44 drukowanych i pisanych (małych i wielkich) liter polskiego alfabetu (uwzględniający wieloznaki),
dla dzieci w wieku 5+ posługujących się językiem polskim lub uczących się języka polskiego jako obcego,
ponad 1000 ekranów wspomagających znajomość i różnicowanie liter (w tym wieloznaków),
przygotowane dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem i pisaniem (profilaktyka i nauka), a także ze zdiagnozowanymi trudnościami w tym zakresie (np. ryzyko dysleksji),
propozycja uzupełniona o zestaw dodatkowych materiałów (np. drukowalne karty, poradnik metodyczny),
doskonałe narzędzie na zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej (np. korekcyjno-kompensacyjne, dydaktyczno-wyrównawcze), zajęcia rewalidacyjne, zajęcia z zakresu podstaw języka polskiego jako obcego lub zajęcia dodatkowe z języka polskiego dla uczniów przybywających z zagranicy, którzy nie znają języka polskiego albo znają go na poziomie niewystarczającym,
propozycja różnorodnych ćwiczeń pomagających zapamiętać i utrwalać litery poprzez skojarzenia zmysłowe, zabawy w projektowanie, konstruowanie liter z elementów, gry interaktywne i animacje pokazujące sposób pisania liter,
zestawy ćwiczeń interaktywnych prezentujących materiał, który odwołuje się zarówno do potencjału intelektualnego, jak i emocjonalnego dzieci, co zwiększa ich ciekawość poznawczą i motywację wewnętrzną,
doskonałe narzędzie na zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, na zajęcia rewalidacyjne, dydaktyczno-wyrównawcze, a także zajęcia z zakresu podstaw języka polskiego jako obcego,
jedyne na polskim rynku oprogramowanie do wsparcia i terapii wspomnianych wyżej obszarów działające na większości dostępnych urządzeń.
Program powstał w oparciu o wiedzę i praktykę ekspertów Polskiego Towarzystwa Dysleksji.