mTalent Trudności w pisaniu
Specjalistyczne produkty przeznaczone do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej.
Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym) oraz jako narzędzie profilaktyczne przygotowujące dzieci do nauki pisania, wspomagające tradycyjną naukę pisania liter.
Z czego się składa? Z blisko 1000 ekranów interaktywnych, prawie 100 kart pracy, przewodnika metodycznego oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
Dla kogo? Dla terapeutów pedagogicznych i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie motoryki i umiejętności pisania.
mTalent TRUDNOŚCI W PISANIU to innowacyjny, a jednocześnie prosty w użyciu zestaw kształtujący poprawne nawyki w zakresie kreślenia odręcznego, a także przygotowujący rękę do trudnej, ale niezbędnej sztuki pisania. To także największy dostępny na rynku materiał ćwiczeniowy uwzględniający wiele umiejętności potrzebnych w trakcie nauki pisania, przed nią, jak i w przypadku niepowodzeń.
Program Trudności w pisaniu to:
atrakcyjne dla dziecka wspomaganie zajęć terapeutycznych, np. terapii ręki,
zestaw ćwiczeń z mikro- i makromotoryki (np. specjalnie zaprojektowane ćwiczenia rozmachowe na tablicę interaktywną), wspomagające rozwój wielu innych – poza umiejętnością pisania – obszarów przydatnych w późniejszym życiu uczniów (np. mowa, precyzja, propriocepcja, koordynacja ogólna),
dostosowany przez specjalistę materiał do pracy z czterema zróżnicowanymi pod względem wieku, rozwoju i możliwości grupami (są tu zadania dla: trzylatków, czterolatków, pięciolatków oraz dla grupy dzieci 6- i 7-letnich),
technologia wspomagająca intuicję w edukacji, np. automatyczna kontrola prawidłowego kierunku, kształtu, kolejności kreślenia w przypadku liter, kontrola liczby, przeciętych konturów i pominiętych punktów,
pomoc w diagnozie wstępnej (badanie sprawności grafomotorycznej) i diagnozie kontrolnej,
przewodnik metodyczny napisany przez specjalistkę w zakresie trudności w pisaniu i wieloletnią członkinię Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Dysleksji – Małgorzatę Różyńską.
mTalent Trudności w pisaniu dostępny jest wyłącznie w wersji pudełkowej. Program uzupełniony jest o dodatkowe materiały, takie jak przewodnik metodyczny, karty pracy i tematyczne zabawki potrzebne do wykonywania poszczególnych ćwiczeń.
Wypróbuj wersję demo i przekonaj się, dlaczego mTalent to najlepszy wybór dla Twojej placówki!
https://www.mauthor.com/present/4624932541300736
Minimalne wymagania techniczne: https://www.mtalent.pl/doc/Minimalne-wymagania
\n \n \n \n kre\xc5\x9blenie kierunkowe,\n \n \n \n \n \n kontur,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie w liniaturze,\n \n \n \n \n \n liniatura,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie liter,\n \n \n \n \n \n pisanie liter,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie po \xc5\x9bladzie,\n \n \n \n \n \n przekraczanie konturu,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie w konturze,\n \n \n \n \n \n pogrubianie,\n \n \n \n \n \n litery,\n \n \n \n \n \n rysowanie,\n \n \n \n \n \n kolorowanie,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie,\n \n \n \n \n \n linia,\n \n \n \n \n \n dwuznaki,\n \n \n \n \n \n rysowanie po \xc5\x9bladzie,\n \n \n \n \n \n dorysowywanie,\n \n \n \n \n \n obrazek konturowy,\n \n \n \n \n \n rysowanie jednym ruchem r\xc4\x99ki,\n \n \n \n \n \n rysowanie bez odrywania r\xc4\x99ki,\n \n \n \n \n \n wprawki,\n \n \n \n \n \n szlaczki,\n \n \n \n \n \n kolorowanki,\n \n \n \n \n \n rysowanie wg wzoru,\n \n \n \n \n \n rysowanie na podstawie zdj\xc4\x99cia,\n \n \n \n \n \n zdj\xc4\x99cie,\n \n \n \n \n \n esy-floresy,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie linii pionowych,\n \n \n \n \n \n pion,\n \n \n \n \n \n linia pionowa,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie pionowe,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie linii poziomych,\n \n \n \n \n \n poziom,\n \n \n \n \n \n linia pozioma,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie poziome,\n \n \n \n \n \n wzory,\n \n \n \n \n \n s\xc5\x82uchanie,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie linii p\xc3\xb3\xc5\x82kolistych,\n \n \n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\x82koliste,\n \n \n \n \n \n linia p\xc3\xb3\xc5\x82kolista,\n \n \n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\x82kole,\n \n \n \n \n \n rysowanie w kratkach,\n \n \n \n \n \n kratki,\n \n \n \n \n \n wz\xc3\xb3r,\n \n \n \n \n \n wz\xc3\xb3r konturowy,\n \n \n \n \n \n rysowanie krok po kroku,\n \n \n \n \n \n mieszczenie si\xc4\x99 w konturze,\n \n \n \n \n \n pogrubianie konturu,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie linii uko\xc5\x9bnych,\n \n \n \n \n \n uko\xc5\x9bne,\n \n \n \n \n \n linia uko\xc5\x9bna,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie uko\xc5\x9bne,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie linii owalnych,\n \n \n \n \n \n kre\xc5\x9blenie k\xc3\xb3\xc5\x82,\n \n \n \n \n \n owalna,\n \n \n \n \n \n owal,\n \n \n \n \n \n ko\xc5\x82o,\n \n \n \n \n \n obrysowywanie konturu,\n \n \n \n \n \n przecinanie konturu,\n \n \n \n \n \n obrys,\n \n \n \n \n \n przeci\xc4\x99cie,\n \n \n \n \n \n rysowanie do muzyki,\n \n \n \n \n \n muzyka,\n \n \n \n \n \n ukryte obrazki,\n \n \n \n \n \n rysowanie ze s\xc5\x82uchu,\n \n \n \n \n \n labirynt,\n \n \n \n \n \n \xc5\x82\xc4\x85czenie punkt\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n rysowanie z pami\xc4\x99ci,\n \n \n \n \n \n por\xc3\xb3wnywanie,\n \n \n \n \n \n znajd\xc5\xba r\xc3\xb3\xc5\xbcnice,\n \n \n \n \n \n r\xc3\xb3\xc5\xbcnice,\n \n \n \n \n \n o\xc5\x9b symetrii,\n \n \n \n \n \n kleksy,\n \n \n \n \n \n plamy,\n \n \n \n \n litera \xc5\x82,\n \n \n \n litera l,\n \n \n \n litera \xc5\x9b,\n \n \n \n dwuznak ni,\n \n \n \n rysowanie wzor\xc3\xb3w,\n \n \n \n k\xc5\x82\xc4\x99buszki,\n \n \n \n \xc5\x9blimaki,\n \n \n \n ka\xc5\x82u\xc5\xbce,\n \n \n \n \xc3\xb3semki,\n \n \n \n okularki,\n \n \n \n chmurki,\n \n \n \n serpentynki,\n \n \n \n t\xc4\x99cza,\n \n \n \n litera \xc4\x87,\n \n \n \n litera k,\n \n \n \n dwuznak d\xc5\xbc,\n \n \n \n litera g,\n \n \n \n litera n,\n \n \n \n dwuznak d\xc5\xba,\n \n \n \n litera w,\n \n \n \n litera u,\n \n \n \n litera o,\n \n \n \n dwuznak rz,\n \n \n \n litera f,\n \n \n \n litera \xc4\x99,\n \n \n \n rymowanki,\n \n \n \n rymowane wierszyki,\n \n \n \n litera \xc3\xb3,\n \n \n \n litera t,\n \n \n \n dwuznak zi,\n \n \n \n litera c,\n \n \n \n dwuznak ci,\n \n \n \n litera h,\n \n \n \n litera y,\n \n \n \n litera \xc5\xba,\n \n \n \n litera m,\n \n \n \n litera \xc5\x84,\n \n \n \n dwuznak cz,\n \n \n \n dwuznak dz,\n \n \n \n litera r,\n \n \n \n obur\xc4\x85cz,\n \n \n \n litera \xc5\xbc,\n \n \n \n litera d,\n \n \n \n litera e,\n \n \n \n litera s,\n \n \n \n litera \xc4\x85,\n \n \n \n dwuznak si,\n \n \n \n pozioma o\xc5\x9b symetrii,\n \n \n \n litera j,\n \n \n \n doka\xc5\x84czanie rysunku,\n \n \n \n dwuznak ch,\n \n \n \n pionowa o\xc5\x9b symetrii,\n \n \n \n dwuznak sz,\n \n \n \n litera a,\n \n \n \n litera p,\n \n \n \n litera i,\n \n \n \n litera b,\n \n \n \n litera z\n \n \n
\n